Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

AdCookie poprowadzi kampanię dla Szpitala Medicover opartą na RTB

AdCookie będzie odpowiadać za kampanię online dla Szpitala Medicover, wielospecjalistycznej placówki wchodzącej w skład Grupy Medicover. Kampania będzie oparta na Real Time Bidding (RTB) - jednym z najszybciej rozwijających się trendów reklamy online.
O autorze
1 min czytania 2016-06-14

AdCookie, specjalizujące się w marketingu online, po raz kolejny oprze swoje działania na RTB, czyli na aukcyjnym zakupie powierzchni reklamowej. Możliwość targetowania reklamy w czasie rzeczywistymi, atrakcyjne stawki, a także sposobność do stałej optymalizacji kampanii, są dużymi atutami RTB, w porównaniu do tradycyjnych modeli zakupu reklamy online.

W ramach działań prowadzonych dla Szpitala Medicover, AdCookie wykorzysta różne formy reklamowe i rodzaje targetowania emisji m.in.: dane demograficzne, zachowanie w sieci, intencje zakupowe, profile zawodowe, odwiedzane strony oraz retargeting.

„RTB jest świetnym przykładem wykorzystania nowoczesnych technologii w celu zautomatyzowania kampanii. Zarówno zakup mediów przebiega automatycznie, jak również kampania oraz jej optymalizacja. Dzięki temu możemy mówić o relatywnie małym koszcie kampanii i dużej skuteczności, ponieważ komunikat trafia tylko do osób z grupy docelowej. System aukcji w czasie rzeczywistym, który jest ciekawą sposobem na prowadzenie akcji promocyjnych.” – komentuje Mateusz Sobieraj, CEO & Media Planning Director.

Po stronie AdCookie za kampanię będzie odpowiedzialny Kacper Skorupski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj