Reklama dnia: Jak robi lew? "Kwa kwa"?

Outdoor zwraca uwagę

partnerem merytorycznym działu jest jet   line

Reklama dnia: Jak robi lew?

Kiedy jest najwyższy czas, żeby zabrać swoje dzieci do ZOO? Miejski Ogród Zoologiczny Wybrzeża w Gdańsku przygotował świetną kampanię odpowiadającą na to pytanie.

Za kampanię odpowiada gdańska agencja Socialove. Plakaty promujące akcję pojawiły się na wiatach przystankowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Fot.: facebook.com/SociaLovePL/

PS

Zobaczcie też kampanię ZOO w Frankfurcie, w której wykorzystano bardzo prosty, ale szalenie efektowny, hologram. Jest naprawdę niesamowita!

Więcej reklam z wykorzystanie tego typu hologramu możecie obejrzeć tutaj >

PS 2

A tu jeszcze jedna świetna kreacja reklamująca ZOO. Tym razem z Argentyny

PS 3

Przy okazji przypominamy akcję Greenpeace Polska, którą organizacja przygotowała wspólnie z agencją McCann Erickson jeszcze w 2009 roku, i która miała na celu ochronę zagrożonych gatunków.

Fot.: greenpeace.org/poland/pl/

PS 4

Macie jeszcze chwilę? Więcej "Reklam dnia" znajdziecie tutaj >

PS 5

Jaką przewagę ma outdoor nad reklamą online? W dowcipny sposób postanowił o tym powiedzieć duński oddział Ströer.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij