Reklama dnia: Jak robi lew? „Kwa kwa”?

Reklama dnia: Jak robi lew? „Kwa kwa”?
Kiedy jest najwyższy czas, żeby zabrać swoje dzieci do ZOO? Miejski Ogród Zoologiczny Wybrzeża w Gdańsku przygotował świetną kampanię odpowiadającą na to pytanie.
O autorze
0 min czytania 2016-06-16

Za kampanię odpowiada gdańska agencja Socialove. Plakaty promujące akcję pojawiły się na wiatach przystankowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Fot.: facebook.com/SociaLovePL/

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Zobaczcie też kampanię ZOO w Frankfurcie, w której wykorzystano bardzo prosty, ale szalenie efektowny, hologram. Jest naprawdę niesamowita!

Więcej reklam z wykorzystanie tego typu hologramu możecie obejrzeć tutaj >

PS 2

A tu jeszcze jedna świetna kreacja reklamująca ZOO. Tym razem z Argentyny

PS 3

Przy okazji przypominamy akcję Greenpeace Polska, którą organizacja przygotowała wspólnie z agencją McCann Erickson jeszcze w 2009 roku, i która miała na celu ochronę zagrożonych gatunków.

Fot.: greenpeace.org/poland/pl/

PS 4

Macie jeszcze chwilę? Więcej „Reklam dnia” znajdziecie tutaj >

PS 5

Jaką przewagę ma outdoor nad reklamą online? W dowcipny sposób postanowił o tym powiedzieć duński oddział Ströer.