Deloitte odświeża swoją markę

Nowa identyfikacja wizualna ma wzmocnić pozycję Deloitte jako wiodącej firmy doradczej na świecie.
O autorze
1 min czytania 2016-06-16

Znana na całym świecie firma doradcza Deloitte odświeża swoją markę. Subtelne z pozoru zmiany w wyglądzie charakterystycznego logo Deloitte służą lepszemu odzwierciedleniu aktualnego pozycjonowania marki oraz ujednoliceniu jej wyglądu w nowoczesnych kanałach komunikacji. Konsekwencją będą spójne wrażenia klientów obcujących z marką na całym świecie.

– Celem wprowadzanych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako wiodącej globalnej firmy doradczej i lidera we wprowadzaniu zmian związanych m.in. z cyfrową transformacją biznesu na całym świecie. Stąd wynika również potrzeba odświeżenia identyfikacji wizualnej. Ma ona za zadanie odwzorowywać to, czym współcześnie jest dla klientów i pozostałych interesariuszy interakcja z Deloitte – wyjaśnia Halina Frańczak, Dyrektor Marketingu, Deloitte Central Europe.

Nowa identyfikacja wizualna marki Deloitte obejmuje zmienione logo, litografię oraz charakter materiałów graficznych (np. zdjęć), którymi firma się posługuje, jak również zmiany w wyglądzie kanałów i aplikacji za pośrednictwem, których Deloitte kontaktuje się z odbiorcami swoich treści. Od teraz marka Deloitte będzie miała spójną architekturę i wygląd na całym świecie.

Jak tłumaczy Halina Frańczak, w ramach odświeżenia brandu, firma zmieni również ton i sposób swojej komunikacji. – Zależy nam, aby w skali globalnej, niezależnie od tego, gdzie nasz odbiorca się znajduje i w jakiej branży działa, Deloitte mówił spójnym, pewnym i zrozumiałym głosem o tym, co ważne dla naszych interesariuszy – tłumaczy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wprowadzane przez Deloitte zmiany w zakresie identyfikacji marki mają za zadanie wspierać aktualne pozycjonowanie firmy, mieszczące się w idei Deloitte „Making an impact that matters”, co oznacza kreowanie pozytywnych zmian.

Deloitte zmienia swój branding po raz pierwszy od 15 lat. Fizyczny rebranding biur firmy i stosowanych przez nią materiałów graficznych następował będzie stopniowo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się