GoldenSubmarine dodaje smaku kampanii kostek WINIARY

Kostki zostały rzucone... w Internet! Wszystko za sprawą agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, która przygotowała i zrealizowała kreacje wspierające kampanię produktową marki WINIARY.
O autorze
0 min czytania 2016-06-17

Kampania promująca kostki bulionowe WINIARY skierowana jest do młodych ludzi. Ma uświadomić im, że Kostki bulionowe WINIARY idealnie nadają się do przyprawiania potraw, a także za ich pomocą można przygotować proste i pyszne dania. Już teraz na stronie winiary.pl znaleźć można przepisy m.in. na ryż z sosem meksykańskim, burger z wołowiny czy sałatkę kus kus z warzywami, które przyrządzić można przy użyciu Kostek bulionowych WINIARY.

GoldenSubmarine przygotowała kilka formatów reklamowych, które pozwolą na dotarcie z kampanią do użytkowników Internetu i social mediów – m.in. dynamiczne reklamy Facebook mobile z wykorzystaniem wideo czy banery na stronę www.winiary.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing