Politan umacnia relacje z klientami – ruszył program lojalnościowy firmy

Dobrze przygotowane programy lojalnościowe mogą być dla firm ważnym elementem budującym zaangażowanie i zaufanie klientów oraz kontrahentów. Firma Politan - producent artykułów do przygotowywania i przechowywania żywności, akcesoriów do sprzątania oraz chemii gospodarczej - przygotowała program
O autorze
1 min czytania 2016-06-22

…skierowany do detalistów pod nazwą „Działamy Razem – PREMIĘ ODBIERASZ SAM!”. Ma on na celu dotarcie z atrakcyjną ofertą produktów Gosia, Amigo i Helios do jak najszerszego grona odbiorców oraz zachęcenie jego uczestników do systematycznej współpracy.

Kupujesz – punktujesz

Program wystartował 1 czerwca i potrwa do końca sierpnia. Wyróżnia go prostota, skuteczność i niezwykle atrakcyjne nagrody w ponad 20 kategoriach. W okresie od czerwca do sierpnia detaliści, którzy przystąpią do programu, wygenerowane wzrosty ze sprzedaży produktów marek Gosia, Helios i Amigo zamieniają na premie punktowe. Jak przystąpić do programu? Wystarczy zgłosić taką chęć przedstawicielowi handlowemu Politana, a następnie odebrać hasło i login do platformy www.politan-nagrody.pl. Na tej platformie informacyjnej każdy z uczestników może sprawdzać ilość zebranych punktów oraz wybierać nagrody. Co ważne, już za samo wzięcie udziału w programie, klient otrzymuje na start 2000 punktów. Dodatkowe punkty można zdobyć za udział w akcjach specjalnych, a dla trzech klientów, którzy wygenerują najwyższe kwoty zakupów, przewidziane są ekstra premie punktowe.

Korzyści dla partnerów biznesowych

Zebrane punkty zamieniane są na atrakcyjne nagrody, wśród których klienci detaliczni Politana z pewnością znajdą coś, co trafi w ich gusta. Wśród ponad 1000 propozycji można wygrać m.in. wycieczki, sprzęt AGD i RTV, zestawy kosmetyków, artykuły do domu i ogrodu.

„Lojalni partnerzy biznesowi to dla każdej firmy bezcenna wartość i jednocześnie ogromne wyzwanie. Zdobycie i utrzymanie wiernych klientów wymaga przemyślanej strategii opartej na wartościach, uczciwych zasadach oraz wymiernych korzyściach dla obu stron. Dlatego nasz program został tak pomyślany, by spełniał wszystkie te kryteria – podkreśla brand manager Politana Iza Celejewska. Działamy RAZEM, a ponieważ zależy nam na satysfakcji naszych klientów: „Premię każdy odbiera SAM” – dodaje I. Celejewska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing