Dotyczy to osób, które mają problemy z układem oddechowym. Kłopoty ze złapaniem powietrza skutecznie uniemożliwiają im jakąkolwiek próbę śpiewu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To właśnie takich osób dotyczy niezwykła naszym zdaniem reklama marki Philips. Co zrobić, żeby ci ludzie mogli znów zaśpiewać? Czy potrafią utworzyć chór i wystąpić publicznie?
Zobaczcie sami:
Zobaczcie również, jak technologia może pomóc ludziom z autyzmem. Prosto od Apple:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Technologia to nie tylko poprawianie jakości życia osobom chorym, ale również spełnianie ich marzeń:
PS 3
Niedawno pisaliśmy również o przewrotnej kampanii na temat osób niepełnosprawnych w pracy. Więcej na ten temat znajdziecie tutaj >>
PS 4
Na koniec zajrzyjcie do odcinka, w którym opisujemy bardzo ciekawy projekt dla osób niewidomych – próbę oddania, jak brzmią emotikonki. Cały artykuł tutaj >>
Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji!