Agencja Hand Made przygotowała najlepiej ocenioną strategię oraz pomysł kreatywny na prowadzenie działań digitalowych, w tym komunikacji w mediach społecznościowych. Współpraca Marki z Agencją rozpoczęła się na początku czerwca.
„Dziedzictwo marki jest dla nas niezwykle ważne. Ogłaszając przetarg na całościową komunikację digital, w tym media społecznościowe, szukaliśmy partnera, który wykaże się przede wszystkim zrozumieniem marki premium, ale również niekonwencjonalnym podejściem do promocji w Internecie. Strategia, którą zaproponowała agencja Hand Made spełniła nasze wymagania, a kreacja daje poczucie, że mamy partnera w komunikacji marki” – wyniki przetargu komentuje Karolina Ruszała, Brand Manager marki W.KRUK.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024