Slalom z Kasprowego w centrum Warszawy, czyli Virtual Reality przygotowany dla PKL

W 2016 roku Polskie Koleje Linowe obchodzą 80-lecie działania kolejki na Kasprowy Wierch. W ramach przygotowanej przez agencję reklamową MDI Group kampanii „80 lat na szczycie” w podróż po Polsce wyruszył zabytkowy wagonik wyposażony m.in. w gogle wirtualnej rzeczywistości.
O autorze
1 min czytania 2016-06-24

Pomysł na nietypową kampanię podsunęli sami turyści. Z badań przeprowadzonych przez PKL wynika, że 80% respondentów chciałoby skorzystać z przejażdżki kolejką linową, gdyby tylko mieli taką możliwość. 

PKL chcąc zachęcić turystów pragnących doświadczyć wysokogórskiej przejażdżki, przygotował mobilny wagonik, który od 3 tygodni podróżuje po największych miastach w Polsce (najbliższy event: 25-26 czerwca Warszawa, 2-3 lipca Sopot).Za pośrednictwem wagonika każdy chętny może wybrać się w interaktywną podróż na szczyt Kasprowego, po drodze podziwiając piękny widok na Tatry lub zjeżdżając z góry narciarskim slalomem. Takie przeżycia umożliwiają gogle wirtualnej rzeczywistości, które “przenoszą” uczestników na Kasprowy – realnie oddając klimat i otaczającą scenerię oraz zapewniając niezapomniane wrażenia.  

Kampanii „PKL – 80 lat na szczycie” towarzyszą również lokalne eventy, akcje w mediach społecznościowych, konkursy i materiały promocyjne.

Za  strategię komunikacji, kreację, organizację eventów, działania Virtual Reality oraz wsparcie PR odpowiada agencja MDI Group.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj