Reklama dnia: Sprawdź to, zanim zostanie usunięte – świetna kampania na temat raka piersi z kreatywnym wykorzystaniem social media

Reklama dnia: Sprawdź to, zanim zostanie usunięte – świetna kampania na temat raka piersi z kreatywnym wykorzystaniem social media
Dzisiaj chcielibyśmy przypomnieć Wam świetną kampanię zorganizowaną przez Pink Ribbon.
O autorze
1 min czytania 2016-06-27

Akcja polegała na wrzucaniu przez kobiety swoich zdjęć z odsłoniętą piersią do social media. 

Facebook i Instagram szybko usuwał zdjęcia, jako materiały z niedozwolona treścią. Zgadnijcie, jakie było hasło kampanii! Brzmiało ono: Check it before it’s removed. Czy to nie genialne?

Akcja głośnym echem odbiła się w mediach. Po jakimś czasie nawet Facebook i Instagram przestały kasować zdjęcia. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zobaczcie sami:

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W innym odcinku naszego cyklu poruszaliśmy już temat podobnych kampanii – polecamy Waszej uwadze. Zobaczcie artykuł >>

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2 

Pisaliśmy także o problemie z męskiego punktu widzenia 😉 Zobaczcie tutaj >>

PS 3 

Do badania jąder zachęca panów nawet Deadpool 🙂

PS 4

Badanie jąder w stylu Gry o tron – kto mógłby się temu oprzeć? 😉

PS 5

Jak zwykle świetna kampania fundacji Rak’n’Roll:

PS 6

Tutaj natomiast mamy dla Was kolejne przykłady na to, że o raku można mówić z pomysłem i na wesoło – obowiązkowo do zobaczenia:



Więcej Reklam dnia znajdziecie tutaj!