Feedink ułatwia zarządzanie plikami produktowymi Tchibo – case study

Feedink, narzędzie do tworzenia i zarządzania wysokiej jakości plikami produktowymi, usprawnia działania e-commerce prowadzone przez węgierskie i tureckie Tchibo.
O autorze
1 min czytania 2016-06-28

Plik produktowy stanowi kanał przekazywania informacji w sprzedaży online, a także ważny element w planowaniu strategii marketingowej. Pliki produktowe zawierają opis oraz atrybuty produktów oferowanych przez sklep internetowy. Narzędzie, z którego korzysta Tchibo umożliwia importowanie źródła danych, automatyczne mapowanie produktów, zarządzanie partnerami, z którymi współpracuje i dopasowywanie parametrów plików pod konkretnego partnera, a także monitorowanie statystyk produktowych. 

Przed rozpoczęciem współpracy z Feedink Tchibo nie dysponowało optymalnymi plikami produktowymi. Dzięki możliwościom platformy wdrożony został dedykowany web crawling dopasowany do strony internetowej, dzięki czemu wszelkie dane potrzebne do stworzenia bazy mogły być pobierane w zależności od zapotrzebowania. 

Tchibo dzięki stworzeniu plików produktowych może bezproblemowo współpracować z partnerami. Stworzone feedy są wykorzystywane głównie przy Google PLA, w reklamach dynamicznych na Facebooku, u wydawców remarketingowych, w porównywarkach cen czy sieciach afiliacyjnych. 

Naszym celem jest ułatwianie pracy naszym partnerom. Zależy nam na tym, żeby dzięki platformie Feedink zarządzanie plikami produktowymi było możliwe dla każdego bez niepotrzebnego angażowania działu IT. Współpraca z Tchibo jest dla nas ciekawym wyzwaniem, które pomaga nam rozwijać produkt i dopasowywać go do indywidualnych potrzeb klienta. Dzięki temu szukamy rozwiązań i jesteśmy otwarci na zmiany – komentuje Monika Szczupak, Business Development Manager Feedink. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jedną z przydatnych funkcji plików produktowych Feedink, z której korzysta Tchibo jest zmiana wielkości obrazów w pliku produktowym dla Facebooka przy jednoczesnym zachowaniu oryginalnych proporcji. Dzięki temu tak ważna część reklamy jak zdjęcie produktowe jest zawsze poprawnie wyświetlana. Ponadto Tchibo korzysta również z nowej funkcjonalności Feedink pozwalającej na dynamiczne przekazywanie parametrów oraz personalizację layoutu w reklamach dynamicznych na Facebooku:   

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie bez zastosowania systemu Feedink

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie wpasowane w przygotowany layout kreacji o rozmiarach 1200×628 z dynamicznie przekazanymi parametrami produktów

Tchibo dzięki wykorzystaniu narzędzia oferowanego przez Feedink zyskało możliwość zaistnienia w najbardziej efektywnych kanałach dzięki wykorzystaniu pliku produktowego. Przede wszystkim z dni do dosłownie godzin czy nawet minut skrócony został czas obsługi potrzebny na zarządzanie istniejącym plikiem i tworzenie nowych plików, a dział IT nie jest angażowany. 

Sukces w świecie e-commerce nie jest realny bez możliwości szybkiej reakcji na zmiany. Pliki produktowe dostarczane przez Feedink są kluczem do osiągnięcia tego celu: wszystkie nasze informacje produktowe są zawsze pod ręką, a ich modyfikacja wymaga dosłownie jednego kliknięcia przez co oszczędziliśmy czas potrzebny na reakcje – komentuje Anett Kovacsics, E-Commerce Campaign Specialist, Tchibo Hungary.