HealthThink public relations

  • Profil działalności:

    Agencja Public Relations

  • Opis:

    HealthThink to agencja public relations, której podstawowym celem jest kreowanie inicjatyw prozdrowotnych. Prowadzimy kompleksowe projekty healthcare, kampanie edukacyjne i społeczne. Proponujemy naszym klientom kompleksowe działania z zakresu public relations, marketingu a także konsultingu medycznego. Naszą ofertę kierujemy do wszystkich firm i instytucji, które współtworzą branżę zdrowotnej odpowiedzialności społecznej.

  • Klienci:

    VIPMedica S.A., TU INTER Polska S.A., EURO-APTEKA, Fundacja dla Zdrowia, DOZ S.A., LUX MED, MedPharm Group

  • Rok powstania:

    2009

  • Liczba pracowników:

    6 - 10

Sprawdź podobne firmy

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij