Brand Power 2014

Brand Power 2014

 SKN Marketingu SGH ma przyjemność zaprosić Was na kolejną edycję Brand Power!

Brand Power to wydarzenie, które w sposób kompleksowy przedstawi Wam tematykę zarządzania marką. Projekt został podzielony na dwa dni, byście mogli dopasować Wasze, z pewnością napięte, kalendarze do tegorocznych warsztatów!

W tym roku postanowiliśmy rozpocząć wydarzenie od Personal Brandingu, a dokładniej od odpowiedzi na pytanie „Jak kreować swój pozytywny wizerunek w sieci”? Wierzymy, że skuteczne kreowanie wizerunku pomoże Wam w przyszłości efektywniej zarządzać powierzoną marką!

Warsztat zostanie poprowadzony przez Przemysława Jurka.

Personal Branding – jak kreować swój pozytywny wizerunek w sieci – spojrzenie okiem pracodawcy.

15:20 – 17:00 – sala C2b

Kolejny warsztat zostanie przeprowadzony przez Jonathana Jagarda, Associate Customer Marketing Managera w Mattel Polska, specjalistę z zakresu e-Commerce, który przedstawi trudności pojawiające się w zarządzaniu marką w sieci.

Spotkanie poprowadzone zostanie w języku angielskim, dzięki czemu będziecie mieli możliwość zobaczyć, jak wygląda komunikacja w międzynarodowych firmach.

The implications of Internet trends for e-Commerce business. (warsztat prowadzony w języku angielskim)

17:10 – 18:50 – sala C2a

Na miłe zakończenie dnia zapraszamy Was na spotkanie poprowadzone przez Martę Piechowicz, Group Brand Managera Maybelline New York & Essie, która przybliży nam tematykę zarządzania produktem w sektorze Beauty.

Lider segmentu kosmetyków kolorowych, czyli jak wejść na szczyt i na nim pozostać

19:00 – 20:40 – sala C2c

Kolejny dzień warsztatów rozpoczniemy od spotkania z Piotrem Domańskim, Brand Managerem MARS PETCARE POLAND, który wykorzystując swoje doświadczenie, kompleksowo przedstawi Wam zadania, z jakimi na co dzień zmaga się każdy specjalista zarządzający markami.

Budowanie strategii marketingowej i zarządzanie portfolio marek w branży FMCG.

17:10 – 18:50 – sala C3a

Zarządzanie marką, zwłaszcza rozpoznawalną na całym świecie, to nie lada wyzwanie. O sukcesie kampanii “Podziel się radością” opowie Wam Urszula Szymczyk, Activation Manager Coca-Cola Company. Nie może Was zabraknąć!

Coca-Cola – poznaj kulisy kampanii “Podziel się radością”

19:00 – 20:40 – sala C1b

Uczestnictwo w warsztatach możliwe jest poprzez wypełnienia formularza:

http://daa.pl/brandpower

UWAGA! Liczba miejsc ograniczona!

Wasze kreatywne pomysły to klucz do sukcesu.

 

W imieniu zespołu Brand Power i SKNu Marketingu gorąco zachęcamy Was do uczestnictwa!

Do zobaczenia już 7 i 8 kwietnia!

Czytaj więcej: patronat, Warszawa, SGH, personal branding

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij