HowTo: do Content Marketing like a king

HowTo: do Content Marketing like a king

Jak zostać królem contentu? Weź udział w IAB HowTo i zyskaj rzeszę odbiorców zaangażowanych w Twoją markę!

Content is a king!  A IAB HowTo to kompleksowy przewodnik po bogactwie contentowych działań dla marketerów. Już 5 września w Warszawie podczas całodziennej konferencji eksperci IAB Polska przedstawią krok po kroku instrukcje skutecznego angażowania odbiorców Twojej marki poprzez marketing treści. Chcesz zostać królem contentu? Nie możesz przegapić udziału w wydarzeniu.

IAB HowTo to cykl wydarzeń zainicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ideą jest chęć dzielenia się najnowszymi i najlepszymi digitalowymi praktykami z pierwszej ręki – przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się kluczowymi kwestiami w zakresie reklamy internetowej. Tym razem będą to przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna.

 

Program

09:00 - 09:50 REJESTRACJA/ POWITALNA KAWA

09:50 - 10:00 Powitanie - Robert Wielgo, IAB Polska

10:00 - 10:25 Realizacja strategii marketingowej z perspektywy firmy, agencji, wydawcy - Ula Radzińska, AUDE

10:25 - 10:50 Strategiczne podejście do projektowania person – skąd

wziąć wiedzę o odbiorcy treści - Maja Biniewicz, Grupa ZPR Media

10:50 - 11:15 CM na usługach SEO, czy odwrotnie? Potencjał zapytań w

searchu na potrzeby CM i vice versa - Jakub Bartosiak, KAMIKAZE

11:15 - 11:45 Przerwa kawowa

11:45 - 12:10 Historie korporacji kontra Historie ludzi – Sztuka dobierania historii do odbiorców - Jakub Stępka, Krzysztof Olszewski,

Grupa WP

12:10 - 12:35 Obraz vs Słowo – Czy rzeczywiście jeden visual jest wart tysiąca słów? - Sławek Skowerski, GoldenSubmarine

12:35 - 13:00 Social video = social media + online video. Czyli, co robi FB z wideo i jak może na tym wygrać marketer - Ania Gumkowska,

Gazeta.pl

13:00 - 13:25 Jak budować widownię marek na YouTube? - Krystian Botko, TalentMedia

13:25 - 14:30 Lunch

14:30 - 14:55 Natywne kanały komunikacji w praktyce, czyli o Influencer

Marketingu, publikacjach i native ads - Łukasz Ciechanek, Netsprint

14:55 - 15:20 Content Marketing, reklama natywna – aspekty prawne - Gosia Kopalak, Media Impact Polska

15:20 - 15:45 Disco Polo – niewykorzystany potencjał reklamowy na Youtube, Independent Digital

15:45 - 16:00 Podziękowania, zakończenie - Robert Wielgo, IAB Polska

 

Termin

5 września 2017

godz. 9:30-17:00

Miejsce

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza

ul. Postępu 17A, Warszawa

 

Każdy uczestnik IAB HowTo otrzymuje:

  • całodniowe szkolenie z zakresu content marketingu
  • 2 przerwy kawowe
  • gorący posiłek podczas lunchu
  • dostęp do aplikacji mobilnej
  • DYPLOM poświadczający udział w wydarzeniu

Koszt udziału:

  • 270 PLN + VAT
  • posiadacze certyfikatu DIMAQ: 170 PLN + VAT

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Szczegółowe informacje: https://iab.org.pl/howto/

Czytaj więcej:

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij