Szkolenie z narzędzi. SEO, content, strona www od podstaw

Szkolenie z narzędzi. SEO, content, strona www od podstaw

86% marketerów wskazuje stronę www jako najbardziej skuteczne narzędzie wspierające realizację celów
82% osób poszukuje informacji online przed zakupem lub kontaktem z dostawcą
52% marketerów planuje w 2017 r. wzrost wydatków na stronę internetową

Właściwie wykorzystywana strona internetowa może być potężnym narzędziem wspierającym realizację celów biznesowych. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy niezbędnej do przeprowadzenia samodzielnego audytu SEO, zdiagnozowania kondycji strony www oraz zidentyfikowania kluczowych błędów obniżających pozycję firmy w wynikach wyszukiwania.W oparciu o przekazaną wiedzę uczestnicy szkolenia zrozumieją, jak ocenić, na jakie elementy budowy strony oraz tworzenia treści zwracać uwagę, aby pozyskiwać dodatkowy ruch lub zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Jakie elementy techniczne (metadane, elementy na poziomie html) mają znaczenie w przypadku procesu pozycjonowania.

Szkolenie łączy tematykę z obszaru SEO, content marketing i narzędzi i składa się z 2 części

1. teoretycznej w trakcie, której omówione zostaną kluczowe elementy związane z:

  • strategią i wyborem narzędzi
  • strukturą strony internetowej, znaczeniu architektury informacji, kluczowych elementów związanych z indeksowaniem
  • analizą konkurencji pod względem SEO

2. praktycznej - warsztatu w trakcie którego uczestnicy samodzielnie wykonają podstawowy audyt własnej strony internetowej lub strony konkurencji i przetestują wybrane narzędzia. Po szkoleniu uczestnicy otrzymają listę ponad 300 narzędzi z różnych obszarów do samodzielnej eksploracji.

W trakcie szkolenia bardzo duży nacisk zostanie położony na narzędzia. Omówione zostaną:

  • wybrane SaaS-y
  • wybrane narzędzia Google (Google search Console, alerty, narzędzia do researchu)
  • pluginy
  • aplikacje webowe

Szkolenie adresowane jest do:

  • specjalistów ds. marketingu,
  • menedżerów marketingu
  • właścicieli firm i mikroprzedsiębiorców
  • specjalistów samodzielnie realizujących działania marketingowe w wielu obszarach

Trener:

Anna Kreiser - Digital Marketing Business Consultant

Strateg, marketer technologiczny. Profesjonalistka od ponad 6 lat związana z marketingiem B2B i branżą IT. Odpowiadała za planowanie i realizację strategii marketingowych dla polskich i zagranicznych software house-ów oraz firm technologicznych. Aktualnie koncentruje się na działalności konsultingowej, wsparciu zarządów i marketerów w rozwoju i automatyzacji dzięki digital marketingowi, połączeniu strategii i nowych technologii.

Czytaj więcej:

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij