Zrozumieć digital #3: Nowe narzędzia marketingu i sprzedaży

Zrozumieć digital #3: Nowe narzędzia marketingu i sprzedaży

O WYDARZENIU

Zapraszamy na kameralne spotkanie przy kawie, podczas którego w gronie ekspertów porozmawiamy na temat nowych rozwiązań wykorzystywanych w obsłudze klienta i komunikacji marketingowo-sprzedażowej w kanałach digital.

W szczególności będziemy rozmawiać o:

  • tym jak przekonać managerów do wdrażania nowoczesnych rozwiązań
  • nowoczesnych systemach CMS i CRM oraz tym jak są w stanie usprawnić działania komunikacyjne
  • narzędziach do prowadzenia skutecznej sprzedaży i marketingu
  • obsłudze klienta w B2B oraz B2C

Ze spotkania dowiedzą się Państwo:

  • Czym charakteryzuje się dobra obsługa klienta w B2B oraz B2C
  • Dlaczego personalizacja jest kluczowa dla skuteczności komunikacji marketingowej
  • Jakich argumentów używać próbując przekonać managerów do wdrażania nowych rozwiązań marketingowych
  • Dlaczego dobry system CRM jest w stanie zwiększyć sprzedaż i usprawnić obsługę klienta

GODZINA I MIEJSCE

Dzień: 26.09.2017
Godzina: 10:00 - 15:00
Miejsce: Campus Warsaw, Ząbkowska 33C (wejście od ul. Nieporęckiej), więcej informacji oraz mapka dojazdowa tutaj.

  AGENDA I PRELEGENCI NA STRONIE

 

DLA KOGO JEST NASZE SPOTKANIE?

  • Członków Zarządu / Dyrektorów Zarządzających
  • Dyrektorów Marketingu / CMO
  • Dyrektorów odpowiedzialnych za innowacje w organizacji
  • Dyrektorów i specjalistów ds. CRM / CX
  • Dyrektorów Działów Obsługi i Utrzymania Klienta
  • Ekspertów ds. sprzedaży i marketingu

REJESTRACJA NA DOLE STRONY

Czytaj więcej:

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij