Akademia Marketingu: Obsługa klienta w internecie

Akademia Marketingu: Obsługa klienta w internecie

Obsługa klienta zmienia się szybciej niż myślisz. Zapewne jest wiele rozwiązań technologicznych i sposobów, na przyciągniecie klientów na Twoją stronę czy do sklepu, z których istnienia nie zdajesz sobie sprawy. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wygląda niedaleka przyszłość obsługi klienta pod kątem komunikacji, trendów i przede wszystkim technologii, koniecznie przyjdź na konferencję Akademia Marketingu: Obsługa klienta w internecie, która odbędzie się 8 i 9 listopada w Krakowie.

Wśród prelegentów m.in. Paweł Tkaczyk, ekspert od storytellingu, Jan Zając, CEO Sotrender, Jarosław Królewski, CEO Synerise, Mikołaj Winkiel z Brand24, Andrzej Ogonowski z SMSAPI, Michał Laskowski z Orange Polska, Aleksandra Jakubek z FreshMail, Piotr Krauschar – prezes zarządu w FACEADDICTED, Michał Zjadel, Digital R&D Director w Kantar Millward Brown czy Agnieszka Grzesiak-Kasperczyk z MyLo.

Więcej informacji o konferencji: www.akademiamarketingu.edu.pl

Czytaj więcej: Akademia Marketingu

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij