semKRK

semKRK

17 listopada odbędzie się kolejna edycja semKRK. To spotkania, które cieszą się niesamowitym zainteresowaniem, a bilety znikają momentalnie. Na uczestników czeka wysoki poziom merytoryczny, połączenie konferencji z klimatem barcampu, sprawdzeni prelegenci i szeroka tematyka SEM=SEO+PPC z elementami analityki. W tej edycji Przemek Modrzewski z Google opowie o atrybucji konwersji, o której jest głośno ale mało kto faktycznie nad nią pracuje. Przemek zapewnia, że zamykamy etap dyskusji a zaczynamy etap wdrażania. Refał Grochala z Nprfit opowie o testach A/B w marketingu. Możemy spodziewać się solidnej porcji danych i wniosków. Adam Cieśla z Sempai zachęci do automatyzacji procesów w Google. Opowie między innymi o tym jak pracować aby efektywniej wykorzystać nasz ograniczony czas na optymalizacje. Sławomir Czajkowski skupi się na tym co SEO nazywa optymalizacją on-site. Opowie jak podejmować decyzje, co testować, poznamy też dane i realne wyniki takich działań. Ostatnim prelegentem będzie Cezary Glijer, z tematem omawiającym aspekty SEO w kontekście indeksu mobilnego. Prelekcja poruszy temat jak przygotować się na stale rosnące zapytania, nie tylko wpisywane w Google ale również te głosowe.

Czytaj więcej: semKRK

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij