MarCom Skills Day. Kompetencje pracowników vs. oczekiwania pracodawców.

MarCom Skills Day. Kompetencje pracowników vs. oczekiwania pracodawców.

Branża komunikacji marketingowej zmienia się bardzo dynamiczne. Jak zatem kształcić i rozwijać kompetencje pracowników, tak by na bieżąco odpowiadały na rzeczywiste potrzeby pracodawców tego sektora? Podczas konferencji MarCom Skills Day omówimy wyniki badań, zdiagnozowane potrzeby i wyzwania, a przede wszystkim zaprezentujemy możliwości współdziałania nad rozwiązaniami, które pozwolą lepiej dopasować system edukacji do wymagań marketingowego rynku. Pokażemy, jak wykorzystać potencjał Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK) w tym zakresie oraz jak działa Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, w której prace angażujemy przedstawicieli wszystkich stron związanych z kompetencjami marketingowymi – od pracodawców poprzez instytucje edukacyjne po instytucje administracji państwowej.

Wstęp: bezpłatny, obowiązkowa rejestracja 

Uwaga! Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Bądź na bieżąco! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Agenda

Prowadzący konferencję: Marek Kacprzak, kulturoznawca, dziennikarz

8.30–9.00   Rejestracja gości, powitalna kawa

Blok I: Rady Sektorowe, Zintegrowany System Kwalifikacji kompetencje – wprowadzenie do zagadnienia

9.00–9.10   Rozpoczęcie konferencji, przywitanie gości
Paweł Tyszkiewicz – SKM SAR i Włodzimierz Schmidt – IAB Polska

9.10–9.25   O systemie Rad Sektorowych
Daniel Nowak – PARP

9.25–9.45   O Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji
Wojciech Stęchły – IBE

Blok II: Prognozy i wyzwania

9.45–10.30   O trendach, prognozach, o rynku
Joanna Malinowska-Parzydło –Younicorn

10.30–10.55   Prezentacja wyników europejskiego badania Human Capital in Digital Environment
Ewa Opach i Paweł Kolenda – IAB Polska

10.55–11.15   Prezentacja wyników ogólnopolskiego badania W poszukiwaniu sensu pracy
Bartłomiej Brach – Brightlight

11.15–11.30   Przerwa kawowa

11.30–12.00   Prezentacja założeń badań prowadzonych przez Radę Sektorową
Elżbieta Gorajewska i Marcin Olkowicz– SAR/Nielsen

12.00–12.20   Rynek pracy, czego szukają kandydaci, czego pracodawcy? Łukasz Marciniak – Pracuj.pl

12.20–13.05   Panel dyskusyjny: Komunikacja marketingowa – o roli sektora w gospodarce lokalnej
Prowadzący: Zbigniew Brzeziński – MUP Kielce / „Doradca Kariery”                              
Uczestnicy: Wojciech Stęchły – IBE, Daniel Nowak – PARP, przedstawiciel IAB Polska, przedstawiciel SKM SAR, Łukasz Marciniak – Pracuj.pl, Barbara Górka – Fundacja Imago

Blok III: W stronę rozwiązań

13.05–13.20    Jak sprawnie ocenić kompetencje kandydata?
Zbigniew Nowicki – Bluerank, członek Sektorowej Rady

13.20–13.35    Employer Branding – analiza najlepszych przykładów 
Monika Walczak – Wymagamy.PL

13.35–13.45    Przerwa kawowa

13.45–14.00    Strategie poszukiwania i zdobywania pracy
Wacław Kisiel-Dorohnicki – Wyższa Szkoła Europejska im. Ks.  Tischnera w Krakowie

14.00–14.15    Szkolni doradcy zawodowi – realne wsparcie w planowaniu długofalowych procesów rekrutacyjnych 
Tomasz Magnowski – Stowarzyszenie Doradców Szkolnych i Zawodowych RP

14.15–14.30    Publiczne służby zatrudnienia – nieznany partner rynku pracy
Zbigniew Brzeziński – Miejski Urząd Pracy w Kielcach / ”Doradca Kariery”

14.30–15.00    Podsumowanie, sesja pytań i odpowiedzi – zakończenie

15.00               Lunch, Networking 

Uczestnicy

Konferencję adresujemy do przedstawicieli firm i instytucji związanych z kwalifikacjami w branży marketingowej. W szczególności do:

  • przedsiębiorców- zarówno przedstawicieli reklamodawców, jak i agencji i domów mediowych
  • osób zajmujących się HR
  • przedstawicieli uczelni wyższych, liceów, techników i szkół zawodowych 
  • przedstawicieli instytucji edukacji nieformalnej
  • przedstawicieli instytucji administracji państwowej

Czytaj więcej:

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij