specjalistka ds. serwisów społecznościowych i promocji eventów - Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę (dawniej Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę) poszukuje specjalistki/y ds. serwisów społecznościowych i promocji eventów.

Czego oczekujemy?

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok);
  • doskonałej znajomości i „serca” do social mediów (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn), w tym także – śledzenia najnowszych trendów i sposobów ich wdrażania;
  • umiejętności pisania – lekko, krótko i w sposób angażujący odbiorców;
  • kreatywności w obszarze realizacji działań fundraisingowych fundacji i umiejętności ich atrakcyjnego zakomunikowania;
  • prowadzenia części działań eventowych fundacji, głównie związanych z bieganiem charytatywnym;  
  • zaangażowania w skuteczną i terminową realizację planów;
  • obsługi programów graficznych w zakresie pozwalającym na samodzielne przygotowanie atrakcyjnych materiałów do komunikacji w social media;
  • umiejętności pracy w zespole;
  • samodzielności, pracowitości i chęci rozwoju;
  • pogody ducha i dystansu;
  • gotowości do wyjazdów;
  • zdolności do zjednywania sobie ludzi, zarażania ich własną pasją i angażowania do działania;
  • przestrzegania wartości związanych z prawami dziecka wynikających z Konwencji o Prawach Dziecka.

Będziesz odpowiedzialna/y za:

  • planowanie i realizację strategii komunikacji fundacji w social media;
  • realizacja kampanii reklamowych w social media;
  • organizację i promowanie wydarzeń związanych z pozyskiwaniem środków na cele statutowe fundacji;
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z uczestnikami oraz organizatorami biegów charytatywnych;
  • promocję wydarzeń;
  • kompleksowe przygotowywanie kontentu do komunikacji w social media

Oferujemy Ci:

  • pracę w największej organizacji w Polsce, która zajmuje się wspieraniem dzieci, które doświadczyły przemocy – w przyjaznym środowisku i przy ciekawych projektach;
  • możliwość rozwoju i szkoleń.
  • formę i zakres zatrudnienia do ustalenia.

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 1.10.17.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV wraz z listem motywacyjnym) 13 sierpnia 2017 r.. na adres: rekrutacja@fdds.pl, wpisując w temacie: specjalista ds. serwisów społecznościowych i promocji eventów.

 Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij