Specjalista ds. Marketingu Produktowego – FSM (Field Service Management)

Praca Specjalisty ds. Marketingu Produktowego polega na wymyślaniu, planowaniu i realizacji wszystkich działań marketingowych służących promocji danego produktu.

Kandydat powinien posiadać wszechstronne doświadczenie w marketingu – w tym umiejętność organizacji eventów, tworzenia treści i prowadzenia działań promocyjnych w Internecie.

Dużym atutem będzie znajomość zasad marketingu w wyszukiwarkach (Google Adwords, SEO).

Biegła znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym.

Od kandydata na tym stanowisku oczekujemy również umiejętności pracy nad kilkoma projektami jednocześnie, samodzielności i kreatywności.

 

 

Obowiązki:

  • Współtworzenie strategii marketingowej dla wybranego produktu / grupy produktowej
  • Realizacja kampanii promocyjnych w Internecie
  • Tworzenie treści marketingowych, przygotowanie materiałów do kampanii (w tym pisanie tekstów na bazie otrzymanych informacji)
  • Praca w systemie CMS
  • Organizacja i udział w eventach (targi, konferencje)
  • Planowanie i analiza podjętych działań, raportowanie ich wyników

Oferujemy:

  • Szansę realizacji ciekawych projektów marketingowych
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Ciekawe wyzwania, rozwój zawodowy
  • Prywatną opiekę medyczną (również dla członków rodziny)
  • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy
  • Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
  • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
  • Dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych
  • Spotkania integracyjne

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij