Specjalista ds. Obsługi Klienta - Seology Sp. z o.o.

Firma Seology Sp. z o.o. to zespół ekspertów marketingu internetowego, zajmujących się budowaniem wyników sprzedażowych swoich klientów. Naszym partnerom zapewniamy kompleksową obsługę działań e-marketingowych: pozycjonowanie serwisów, przeprowadzanie zaawansowanych audytów i optymalizacji, prowadzenie kampanii AdWords. Jesteśmy pierwszą w Polsce agencją SEO pracującą w metodyce Agile, dzięki czemu bieżąco monitorujemy efektywność naszych działań i nieustannie ją maksymalizujemy

W związku z dynamicznym rozwojem spółki  poszukujemy osób, które dołączą do naszego kreatywnego zespołu! :)

Specjalista ds. Obsługi Klienta
(miejsce pracy: Gliwice)

Co dla Ciebie przygotowaliśmy :)?

 

  • Zachęcające wynagrodzenie, adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności,
  • Atrakcyjny, motywacyjny system premiowy,
  • Umowę o pracę lub B2B – w zależności od chęci kandydata,
  • Cykliczne szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne oraz wspólne wyjazdy na konferencje i inne wydarzenia branżowe,
  • Wspólnie wypracowaną ścieżkę kariery i rozwoju zawodowego, dzięki której podniesiesz swoje kwalifikacje,
  • Pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym w ścisłym centrum Gliwic,
  • Samochód firmowy w godzinach pracy,
  • Dofinansowaną przez firmę kartę Multisport,
  • Dostęp do biblioteki książek oraz prasy branżowej,
  • Regularnie organizowane firmowe imprezy integracyjne,
  • Pracę w miłej i sprzyjającej kreatywności atmosferze,
  • Pyszną kawę w nielimitowanej ilości. 

 

Czym będziesz się zajmować?

 

  • Wsparciem działu BOK w kompleksowej obsłudze posprzedażowej klientów, m.in. opracowywanie raportów i przekazywanie klientom bieżących informacji na temat efektywności prowadzonych działań,
  • Opracowywanie analiz rynku i konkurencji,
  • Bieżącym monitorowaniem potrzeb wybranych klientów,
  • Dbaniem o pozytywne relacje z klientami,
  • Współpracą z pozostałymi działami firmy w celu realizowania poszczególnych usług.

 

 Czego oczekujemy?

  • Zależy nam, żebyś potrafił dobrze zarządzać swoimi zadaniami i umiał jasno określać priorytety, • Poszukujemy osób, które czują się swobodnie w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem,
  • Spodziewamy się, że będziesz zaangażowany w pracę i nastawiony na realizację wytyczonych celów i zadań,
  • Chcemy, żebyś był samodzielny i kreatywny,
  • Mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze klienta (Agencja SEO/SEM, Agencja interaktywna, Agencja reklamowa, Agencja marketingowa, Dom Mediowy).

 

 Zgłoś swoją kandydaturę już dziś! Aplikacje prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@seology.pl

W aplikacjach prosimy zawrzeć klauzulę o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij