30.06.2023
Tam, gdzie bije serce hip hopu, tam jest Lech
30.06.2023
Tam, gdzie bije serce hip hopu, tam jest Lech
28.06.2023
Kompania Piwowarska łączy reklamę 3D DOOH z kampanią kontekstową
27.06.2023
Httpool Polska wspiera markę Lech w kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards na Spotify
22.06.2023
Lech przypomina Wielkopolanom o ich wyjątkowości w kampanii „Wielkopolski, wyjątkowy, tej!”
21.04.2023
Cut The Mustard z obsługą marki LECH na kolejny rok
27.03.2023
„Lech it Easy!” – Natalia Szroeder promuje nowość od Lecha
18.01.2022
Lechendy idą z wiatrem zmian! Lech jest warzony dzięki energii z wiatru
18.10.2021
Lechendy wchodzą w eko. Rusza quiz dla konsumentów
11.10.2021
Lech Polish Hip-Hop Music Awards za nami
28.06.2021
Barciś, Wini i ekipa Lecha w finałowym odcinku „Czarna Wołga. Cichy&Mały”
dzisiaj
Rafał Zawierucha w roli prowadzącego wiadomości w kampanii Stopklatki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]