04.04.2024
„Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży”: Polacy kochają akcje promocyjne. Dzięki nim zapamiętują marki i… kupują ponownie [RAPORT]
04.04.2024
„Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży”: Polacy kochają akcje promocyjne. Dzięki nim zapamiętują marki i… kupują ponownie [RAPORT]
19.03.2024
Janina Bąk: Statystyki nie kłamią. To ludzie kłamią na temat statystyk
Art. sponsorowany
22.02.2024
Łukasz Kosuniak: Nie opieraj relacji z partnerami tylko na marży
Art. sponsorowany
13.11.2023
Z subskrypcją taniej: Uber One już dostępny w Polsce
08.11.2023
Stokrotka zaprasza do wspólnego oglądania… telenoweli
16.10.2023
To Twój moment! Rusza program lojalnościowy jakiego jeszcze nie było
12.10.2023
Niespodziewani goście? Domino’s Pizza przychodzi na ratunek!
01.08.2023
ERLI rzuca kolejne wyzwanie rynkowi e-commerce
21.04.2023
Cut The Mustard wygrywa przetarg i realizuje aktywację wiosenną dla H&M
27.03.2023
Kaufland promuje program oszczędnościowy Kaufland Card w kampanii „Każdy z nas oszczędza!”
dzisiaj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
dzisiaj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
wczoraj
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
wczoraj
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
wczoraj
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia