16.01.2024
„Boomer is OK”, czyli singapurska agencja AIC w kampanii społecznej walczy z ageizmem
16.01.2024
„Boomer is OK”, czyli singapurska agencja AIC w kampanii społecznej walczy z ageizmem
23.06.2022
KFC testuje roślinne opakowania, które będą przekształcane w nawóz rolniczy
14.10.2019
Singapur wprowadza zakaz reklamowania słodzonych napojów
02.07.2019
Ogrody na singapurskich autobusach zamiast klimatyzacji
25.11.2016
RTB House ze spółką w Singapurze
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia