14.06.2023
Maślanka Mrągowska wystartowała z wakacyjną loterią “Maślanka Mrągowska łączy wakacje z nagrodami”
14.06.2023
Maślanka Mrągowska wystartowała z wakacyjną loterią “Maślanka Mrągowska łączy wakacje z nagrodami”
15.05.2023
Serki Łaciate startują z nową loterią „WYGRAJ TO, CO WAŻNE W KUCHNI”
30.03.2023
Nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej
29.03.2023
Change Serviceplan i Media Republic rozpoczynają czwarty rok współpracy z Mlekpolem
20.03.2023
Śmietana Łaciata wystartowała z tegoroczną edycją kampanii „Śmietana na 100%”
20.09.2022
Serviceplan Health / Change Serviceplan odpowiedzialne za kampanię dla Tadalafil Maxigra
06.07.2022
Change Serviceplan rozpoczyna współpracę z Grupą eSky
11.04.2022
Mlekpol rozpoczął nową kampanię „Śmietana na 100%”
09.02.2022
ŁaciaTY i ja… i tyle okazji, żeby się zbliżyć na walentynki. Rusza kolejna odsłona kampanii serka Łaciate
09.02.2022
Phytopharm Klęka S.A. rusza z kampanią promującą syrop Bronchosol
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
2 dni temu
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
2 dni temu
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]