20.12.2021
Raport CANnual sieci weCAN dotyczący rynków reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej z uwzględnieniem skutków pandemii COVID-19
20.12.2021
Raport CANnual sieci weCAN dotyczący rynków reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej z uwzględnieniem skutków pandemii COVID-19
11.03.2021
40 tys. godzin pomocy psychologicznej lub 1620 tygodni turnusów rehabilitacyjnych. Tyle do 1 lutego „kosztowały” antyaborcyjne billboardy
29.11.2019
Sieć niezależnych agencji reklamowych weCAN publikuje coroczny raport CANnual Report 2019
16.10.2019
Dom mediowy Media People powiększa zespół
24.08.2018
Media People wygywa przetarg na obsługę mediową A+E Networks
23.08.2018
Obsługa mediowa Domu Mody Klif, Galerii Klif i Centrum Handlowego Turawa Park w rękach Media People
14.05.2018
Marcin Marciniak dołącza do Media People
17.01.2017
Media People: nowy dom mediowy z usługami konsultingu marketingowo-biznesowego
dzisiaj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
dzisiaj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
wczoraj
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
wczoraj
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
wczoraj
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia