16.04.2024
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
16.04.2024
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
17.03.2022
Dove prezentuje mydła z rozstępami, zmarszczkami i plamkami, aby celebrować prawdziwe piękno
19.02.2020
The Unlimited Power of Beauty – Sephora rusza z kampanią promującą nową wizję piękna
15.09.2017
Zostań bohaterką własnego ciała. Nowa kampania Glossier pokazuje, że piękno ma różne oblicza, gdy się o nie dba
17.02.2017
Tymbark Vitamini wydobywa naturalne piękno
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
2 dni temu
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
2 dni temu
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]