06.06.2023
Krzysztof Kudryński (NVIDIA): Głębokie uczenie będzie całkowicie przejmować świat AI
06.06.2023
Krzysztof Kudryński (NVIDIA): Głębokie uczenie będzie całkowicie przejmować świat AI
22.11.2022
Sztuczna inteligencja w służbie współczesnego marketingowca
28.12.2017
Technografia i schizofrenia konsumencka
21.04.2017
Skuteczny newsletter dla e-commerce
07.04.2017
Sztuczna inteligencja zmienia reguły gry
09.03.2017
Prowadź marketing na miarę Netflixa – wykorzystuj systemy rekomendacyjne
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero