09.11.2022
Debata #PoStronieKobiet jako głos kulturotwórczych branż w sprawie równości już w czwartek 10 listopada
09.11.2022
Debata #PoStronieKobiet jako głos kulturotwórczych branż w sprawie równości już w czwartek 10 listopada
05.11.2021
Femvertising, czyli jak marki wspierają kobiety w walce o równouprawnienie
28.07.2021
Język ofert pracy – kobiety o feminatywach. Badanie Pracuj.pl
04.03.2021
Crocs wspiera globalną kampanię #EqualEverywhere
30.09.2020
Lidl Polska wspiera równość płacową i przyznaje po raz kolejny nagrodę „Lidl Fair Pay”
09.03.2020
Coca-Cola działa na rzecz zróżnicowania i aktywnie wspiera kobiety w rozwoju zawodowym i osobistym
05.03.2020
W IKEA równowaga działa – nie tylko z okazji Dnia Kobiet
21.01.2020
Genewa „feminizuje” znaki drogowe – zamiast męskich postaci pojawią się te żeńskie
13.09.2019
Monopoly stworzyło żeńską wersję kultowej gry – kobiety zarobią więcej niż mężczyźni
12.09.2019
The Truth Has a Voice: NYT w nowej kampanii porusza problem równości płac kobiet i mężczyzn w sporcie
dzisiaj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
wczoraj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
wczoraj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
wczoraj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
wczoraj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]