04.12.2023
Google nie taki przejrzysty? W serwisach pornograficznych pojawiły się reklamy znanych marek
04.12.2023
Google nie taki przejrzysty? W serwisach pornograficznych pojawiły się reklamy znanych marek
03.11.2023
Facebook i Instagram z zakazem personalizacji reklam w Europie
12.10.2023
Segmentacja użytkowników w Internecie. Jaka jest przyszłość marketingu online?
09.02.2023
Projektowanie przyszłości – sztuczna inteligencja, inkluzywność i design systemy
22.11.2022
Jakość i bezpieczeństwo w programatycznym zakupie reklamy
20.10.2022
6 wskazówek, jak uzyskać lepsze wyniki ROI
19.10.2022
Wysoka efektywność i targetowanie cookieless od Teads w kampanii marki KIA
05.08.2022
Apple stworzy własną platformę reklamową? Firma poszukuje doświadczonego managera
22.07.2022
Triggery w kampaniach digitalowych – zmniejsz koszt i zwiększ efektywność prowadzonej komunikacji
07.07.2022
Zmiany w polityce prywatności Google a prawo marketingu
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia