08.11.2023
Najważniejszy jest człowiek. Wnioski z 7. edycji Masters&Robots
08.11.2023
Najważniejszy jest człowiek. Wnioski z 7. edycji Masters&Robots
18.06.2018
Apple Mac to nie tylko narzędzie, ale przed wszystkim użytkownik i jego historia
27.04.2018
„Who made my clothes?” Fashion Revolution Week po raz kolejny namawia do zadawania trudnych pytań największym koncernom modowym
05.04.2018
Szczepić, czy nie szczepić oto jest pytanie. BUZZfeed przygotował film, w którym widzimy, jak wyglądały efekty chorób, na które teraz jest lekarstwo
19.03.2018
Strategia dzięcioła – Polacy sprzedają wiedzę online
21.02.2018
Mastercard wykorzystując muzykę burzy mury! Zobaczcie wzruszający eksperyment społeczny
13.12.2017
Problemy ze zleceniodawcami w agencji digital marketingowej – 7 typów trudnych klientów
05.10.2017
Borówka Basia i Groszek Grześ. W czym tkwi fenomen Świeżaków z Biedronki?
05.10.2017
Storytelling na wyjazdach incentive
12.09.2017
Miasto w poszukiwaniu grup docelowych
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia