16.10.2023
TikTok doda wygenerowane automatycznie napisy do każdego klipu w aplikacji
16.10.2023
TikTok doda wygenerowane automatycznie napisy do każdego klipu w aplikacji
25.07.2023
TikTok to już nie tylko wideo. W aplikacji pojawią się posty tekstowe
21.06.2023
Artystyczne kody QR – nowy trend w świecie AI
12.10.2022
Nielsen wprowadza w Polsce nowy pomiar reklam telewizyjnych oraz narzędzie Total Ad Ratings
20.05.2022
Kod QR – narzędzie marketingowe, które powraca do łask
23.04.2021
IMM prezentuje nowy wskaźnik pomiaru efektywności komunikacji PR
23.04.2021
Sztuczna inteligencja pomaga w diagnozie raka prostaty
13.04.2021
Market Lift – nowe narzędzie pomiaru efektywności Nielsen
19.11.2020
„Wstrzymał sesje, ruszył eventy”, czyli przewrót Google’a w analityce
28.10.2020
Wyszukiwalność fraz kluczowych – czym jest i jak duży wpływ mogą na nią mieć wydarzenia na świecie
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
wczoraj
Ptaszek Staszek w komunikacji Raportu ESG Carlsberg Polska