06.03.2024
Polacy i Polki są gotowi na opakowania uzupełniające [badanie]
06.03.2024
Polacy i Polki są gotowi na opakowania uzupełniające [badanie]
20.10.2023
Wavemaker dla L’Oreal – kampania launchowa nowego zapachu YSL
22.06.2023
Martyna Wojciechowska i W.Kruk stworzyli inkluzywne perfumy inspirowane żywiołami
21.04.2023
Cut The Mustard wygrywa przetarg i realizuje aktywację wiosenną dla H&M
08.12.2022
Dentsu X (dentsu Polska) z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
30.09.2022
Agencja Lepont rozpoczyna współpracę z Mood Scent Bar
13.06.2022
Rośnie sprzedaż perfum Dior Sauvage promowanych przez Johnny’ego Deppa
10.12.2021
Mikołaj Roznerski i Adriana Kalska ambasadorami nowej kolekcji marki Miraculum
21.10.2021
Billie Eilish prezentuje swoje debiutanckie perfumy
07.10.2021
Marka Chopin Perfumes partnerem XVIII Konkursu Chopinowskiego w Warszawie
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean