03.08.2022
Influencerki w ciałopozytywnej kampanii Lactacyd
03.08.2022
Influencerki w ciałopozytywnej kampanii Lactacyd
02.09.2020
„Co się dzieje z moim ciałem?” – nowa odsłona platformy edukacyjnej Akademia Dojrzewania Lactacyd
28.06.2019
TWIN .digital collective wygrało przetarg na obsługę marki Lactacyd
31.08.2012
Paweł Wojciechowski (Weltbild Polska): wiara, pokora i testy A/B
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean