3 dni temu
„Let The Journey Begin”: problem z zakupem nieruchomości w Nowym Jorku ukazany w renesansowym wydaniu
3 dni temu
„Let The Journey Begin”: problem z zakupem nieruchomości w Nowym Jorku ukazany w renesansowym wydaniu
03.07.2023
„30 lat to dopiero początek” – ruszyła jubileuszowa kampania marki ISOVER
09.03.2023
IKEA zwraca uwagę na problem bezdomności. Ciasne i ponure przestrzenie zamiast sklepowych wystaw
09.02.2022
„Kiedyś znajdę dla nas dom…” – Morizon.pl z nową kampanią
08.02.2022
Biedronka startuje z loterią, w której klienci mogą wygrać mieszkanie
07.02.2022
DOMOSONDA – kampania, w której liczy się insight
03.11.2021
„Bytom. Zamieszkaj w wielkim stylu” – ruszyła kampania promocyjna miasta
06.09.2021
Otodom z nową kampanią wizerunkową i identyfikacją wizualną
11.09.2020
ThinkCo, Decoroom, Golub GetHouse, LivUp i Vantage Rent stworzyli raport „Budowane na wynajem”
21.09.2017
WPBM „Mój Dom” startuje z akcją #mieszkaniepodwynajem
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia