23.11.2022
Mundial w ogniu krytyki, czyli jak marki bojkotują mistrzostwa świata w Katarze
23.11.2022
Mundial w ogniu krytyki, czyli jak marki bojkotują mistrzostwa świata w Katarze
21.11.2022
[Aktualizacja] Alkohol na mundialu tylko dla wybranych. Budweiser bez prawa do sprzedaży piwa
11.10.2022
GameOn KFC – czas na FIFĘ
07.10.2022
Wraca PKO Bank Polski Ekstraklasa Games –rozgrywki najlepszych graczy FIFA w Polsce
17.08.2022
W FIFA 23 piłkarze będą superbohaterami. To efekt współpracy EA Sports z Marvelem
13.07.2022
„Karty Kataru”, zamiast sylwetek piłkarzy, przestawiają historie zmarłych i rannych robotników
11.05.2022
Nadchodzi koniec serii FIFA? EA Sports zmienia nazwę słynnej gry
08.09.2021
W Kolumbii powstała pierwsza profesjonalna żeńska drużyna e-sportowa
19.05.2021
EA Sports „wskrzesza” tragicznie zmarłego zawodnika. Jego powrót do gry niesie ze sobą ważny przekaz
28.04.2021
Hisense oficjalnym sponsorem Mundialu 2022 w Katarze
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
wczoraj
Ptaszek Staszek w komunikacji Raportu ESG Carlsberg Polska
wczoraj
Glapiński i Kotowicz partnerami zarządzającymi w platformie Foap.com
wczoraj
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłaszają wyłączne partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam