wczoraj
Lego odświeża design system: klocki sercem wszystkiego
wczoraj
Lego odświeża design system: klocki sercem wszystkiego
09.04.2024
Platforma Clicktrans odświeża identyfikację wizualną
11.03.2024
Pięćdziesiąt twarzy brandingu
20.02.2024
Netia się zmienia. Nowy branding marki
15.02.2024
Chełm z odświeżoną strategią promocji. Niedźwiedź, podziemia kredowe i duch Bieluch nowymi symbolami miasta
13.02.2024
Biedronka kontra Lidl, czyli wojna na SMS-y okiem ekspertów
08.02.2024
Amputype: powstał font nawiązujący do problemu oczekiwania na protezę
05.02.2024
9. odsłona „Dwóch szybkich Żubrów”. Marka rusza z kampanią reklamową
05.02.2024
Paulina Chylewska przekonuje: „Jesteśmy wystarczająco dobre” i zmienia slogan firmy
05.02.2024
Joanna Rewaj (Dragon Rouge): „Rzeczywistość coraz większej liczby marek to ekspansja na nowe obszary“
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia