3 dni temu
Marketing w Kulturze 2024: instytucje to marki konsumenckie [RELACJA]
3 dni temu
Marketing w Kulturze 2024: instytucje to marki konsumenckie [RELACJA]
6 dni temu
Lego odświeża design system: klocki sercem wszystkiego
09.04.2024
Platforma Clicktrans odświeża identyfikację wizualną
11.03.2024
Pięćdziesiąt twarzy brandingu
20.02.2024
Netia się zmienia. Nowy branding marki
15.02.2024
Chełm z odświeżoną strategią promocji. Niedźwiedź, podziemia kredowe i duch Bieluch nowymi symbolami miasta
13.02.2024
Biedronka kontra Lidl, czyli wojna na SMS-y okiem ekspertów
08.02.2024
Amputype: powstał font nawiązujący do problemu oczekiwania na protezę
05.02.2024
9. odsłona „Dwóch szybkich Żubrów”. Marka rusza z kampanią reklamową
05.02.2024
Paulina Chylewska przekonuje: „Jesteśmy wystarczająco dobre” i zmienia slogan firmy
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero