2 dni temu
Wyścig o wrażenia. Jak zmienia się komunikacja motoryzacyjnych marek luksusowych i premium
2 dni temu
Wyścig o wrażenia. Jak zmienia się komunikacja motoryzacyjnych marek luksusowych i premium
07.02.2024
Marki premium i znaczenie „cichego’’ luksusu dla konsumentów
24.01.2023
Deloitte: Po dwóch latach pandemii branża dóbr luksusowych wróciła do finansowej równowagi [raport]
08.06.2022
Michał Kniaź (HalfPrice): Jesteśmy wszędzie tam, gdzie są łowcy i łowczynie okazji cenowych
02.06.2022
Czy i jak marki luksusowe mogą wykorzystać metaverse w swoich działaniach marketingowych?
21.03.2022
Marta Zakrzewska-Kisiel (Havas Media Group): Pokolenie Z nie chce płacić pełnej ceny za produkty luksusowe
21.01.2022
Justyna Adamczyk (SEC Newgate CEE): Hasło „luksus umiera ostatni” nigdy nie było bardziej prawdziwe
04.11.2021
GfK: premium to dziś znacznie więcej niż wyższa cena
31.08.2021
„Jakość, która wyprzedza swój czas” – nowa kampania wizerunkowa marki Miele
28.01.2021
Zrównoważony rozwój i cyfryzacja powinny na stałe wpisać się w strategię marek luksusowych
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia