19.03.2021
KER: Reklama leku Recigar zawiera niejasne sformułowania i narusza dobre obyczaje
19.03.2021
KER: Reklama leku Recigar zawiera niejasne sformułowania i narusza dobre obyczaje
19.02.2021
Reklama piwa The Nurse obraźliwa i dyskryminująca – tak orzekł KER
12.10.2020
Reklama marki Durex z parą gejów nie promuje negatywnych wzorców zachowań – tak orzekł KER
14.05.2020
KER: Reklama syropu na kaszel nieodpowiedzialna społecznie w dobie pandemii koronawirusa
14.04.2020
KER: Reklama leku Aspirin Complex Zatoki z córką krzyczącą na ojca promuje nieodpowiedzialne wzorce zachowań
21.02.2020
Sukces samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci. Prezentacja raportu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
22.11.2019
KER: Reklama napoju Seth and Riley’s Garage marki Carlsberg wprowadza odbiorców w błąd
13.11.2019
KER: Reklama marki Tyskie promowała piwo jako środek do przezwyciężenia problemów życiowych
25.10.2019
KER: Reklamy 5G Ready sieci Play mogły wprowadzać odbiorców w błąd
12.09.2019
Rada Reklamy wprowadza „Kartę Ochrony Dzieci w Reklamie” do Kodeksu Etyki Reklamy
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia