17.01.2022
Marka Przysnacki ruszyła z kolejną odsłoną kampanii „Chrupać Wolno”
17.01.2022
Marka Przysnacki ruszyła z kolejną odsłoną kampanii „Chrupać Wolno”
21.10.2020
adidas stworzył 12-godzinny, relaksacyjny spot ASMR promujący nowy model butów
29.09.2020
ASMR, czyli jak brzmi Westwing Collection
21.11.2019
UNIQA pyta, jak brzmi bezpieczeństwo?
19.09.2019
Lidl stawia na zjawisko ASMR w nowej kampanii na Instagramie
26.04.2019
Zrelaksuj się przy dźwiękach konia żującego jedzenie
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero