05.11.2021
Femvertising, czyli jak marki wspierają kobiety w walce o równouprawnienie
05.11.2021
Femvertising, czyli jak marki wspierają kobiety w walce o równouprawnienie
17.09.2021
GIRL POWER – wspieraj kobiety, dzięki nowej kolekcji answear.LAB
05.08.2021
Labcon z obsługą PR dla Fundacji Projekt Kobiety
21.01.2020
Genewa „feminizuje” znaki drogowe – zamiast męskich postaci pojawią się te żeńskie
23.09.2019
Chcę dla niej lepszego świata – kampania o tym, jak kobiety budują lepszą przyszłość
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean