3 dni temu
Coca-Cola w kampanii „Recycle Me” niszczy kultowe logo i zachęca do recyklingu puszek po napoju
3 dni temu
Coca-Cola w kampanii „Recycle Me” niszczy kultowe logo i zachęca do recyklingu puszek po napoju
18.03.2024
Rebranding Decathlonu okiem ekspertów [OPINIE]
22.11.2023
Chiński producent sprzętu do hodowli zwierząt jak Bank Pekao SA? Logo nie pozostawia złudzeń
16.11.2023
Sotrender z nowym brandingiem i odświeżonym logo
03.11.2023
Logo aplikacji Duolingo topnieje, gdy użytkownicy zapominają o ćwiczeniach
16.10.2023
Westwing świętuje relaunch marki z nowym CI
16.10.2023
ALD Automotive | LeasePlan prezentują nową globalną markę mobilności
13.10.2023
WELL Wólczanka – nowy koncept marki z energetyzującą ofertą casualową
20.09.2023
Nowa era marki adidas. Zmieniono identyfikację wizualną oraz hasło przewodnie
08.09.2023
Android ze zmienionym logo. Google oficjalnie zaprezentowało nową identyfikację wizualną
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie