14.11.2023
Cykl spotkań Food Working. Czas na: „Nowe technologie i sztuczna inteligencja w branży spożywczej i HoReCa”
14.11.2023
Cykl spotkań Food Working. Czas na: „Nowe technologie i sztuczna inteligencja w branży spożywczej i HoReCa”
24.10.2023
CREATIVITY, czyli XIII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu
31.05.2023
CRASH Mondays № 73 [KRK]: Komunikacja w SM
03.11.2021
CRASH Mondays, czyli nowe cykliczne wydarzenie marketingowe we Wrocławiu
04.09.2020
Forum Przedsiębiorczości i Innowacyjności – rusza cykl bezpłatnych spotkań
19.06.2018
Święto reportażu znów w Krakowie
21.03.2018
O efektywności, botach i współczesnym digital customer na IAB Internet Week
23.02.2018
CaixaBank z nową przestrzenią networkingową dla liderów biznesu w Polsce
19.01.2018
Co czeka branżę marketingową w 2018 roku? Na to pytanie odpowie Anna Miotk w trakcie bezpłatnego śniadania marketingowego goodMOREning agencji More N’More
10.01.2018
Poland IT Meeting 2018, czyli branżowy networking po raz czwarty
dzisiaj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
wczoraj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
wczoraj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
wczoraj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
wczoraj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]