14.03.2024
LINK4 stworzył kampanię wygenerowaną przez AI
14.03.2024
LINK4 stworzył kampanię wygenerowaną przez AI
12.02.2024
You Got This! adidas przy wsparciu neurobiologów mierzy się z presją w sporcie
16.01.2024
„Twoje potrzeby na pierwszym planie” – najnowsza kampania PKO Banku Polskiego z udziałem Joanny Kulig
27.12.2023
Nowy Rok, nowe możliwości – premiera debiutanckiego spotu Tindera w Wielkiej Brytanii
12.12.2023
Ukraińska agencja wyprodukowała dla polskiej telewizji reklamę z wafelkami Roshen i Czerwonym Kapturkiem
28.11.2023
Pustoszejące miasta i znikający dawcy szpiku. Poruszający spot Fundacji DKMS
17.11.2023
KFC rezygnuje z kurczaka? Prośby konsumentów nie przyniosły rezultatu!
13.11.2023
Rusza kolejna odsłona kampanii Dzień na U Fundacji Rak’n’Roll
10.11.2023
Mateusz Damięcki nowym ambasadorem Gillette w kampanii Saatchi & Saatchi
07.11.2023
Przygody Tomka kasjera – nowa kampania BLIKA z Tomaszem Kotem w roli głównej
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia