11.05.2023
Pokolenie silver wciąż pomijane w reklamach
11.05.2023
Pokolenie silver wciąż pomijane w reklamach
08.05.2023
Seniorzy będą więcej kupować online i mobile. Nowy raport „Seniorzy w świecie cyfrowym” Fundacji Kobiety e-biznesu
03.01.2023
Bezpłatne karnety dla seniorów – program aktywizacji osób starszych w CityFit
03.02.2022
Moc silver e-commerce
23.12.2021
Silver influencerka w kampanii biżuterii: Mądra Babcia dla Verony
01.09.2021
Do 2050 r. ⅓ społeczeństwa będą stanowić 60-latkowie. Czy marketing powinien otworzyć się na starszych?
05.05.2021
Różnorodność wiekowa napędza rozwój. W nowej kampanii IKEA podkreśla potencjał osób 50+ na rynku pracy
20.04.2021
Silver influencerka Mądra Babcia tworzy w sieci pierwszą interaktywną telewizję Silver TV
20.04.2021
Sebastian Kalmus (Silver Agency): Chcemy pokazać, że efektywniej jest definiować konsumentów przez pryzmat ich potrzeb związanych z dojrzalszym okresem życia, a nie przez pryzmat wieku
08.04.2021
Silver Agency – pierwsza w Polsce agencja komunikacji marketingowej do konsumentów 50+
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean