04.12.2023
GfK– An NIQ Company: Polscy konsumenci w najlepszych nastrojach od wybuchu pandemii
04.12.2023
GfK– An NIQ Company: Polscy konsumenci w najlepszych nastrojach od wybuchu pandemii
26.07.2023
Budowanie wizerunku marki: Ed Red
24.01.2023
Po dwóch latach pandemii branża dóbr luksusowych wróciła do finansowej równowagi. Raport Deloitte
24.11.2022
Inwestycje na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej optymistycznie wzrosły po pandemii
31.10.2022
Jacy są postpandemiczni polscy e-shopperzy? [raport]
11.10.2022
Komisja Europejska opublikowała raport „Wpływ pandemii COVID-19 na zdrowie psychiczne młodych ludzi”
16.09.2022
AstraZeneca i Jeff Bridges z kampanią na temat zapobiegania COVID-19
27.06.2022
Strategia w kryzysie, czyli jak planować, kiedy wydaje się to niemożliwe
26.04.2022
42% Polaków zwraca uwagę na ceny bardziej niż przed pandemią
21.03.2022
Marta Zakrzewska-Kisiel (Havas Media Group): Pokolenie Z nie chce płacić pełnej ceny za produkty luksusowe
dzisiaj
Rafał Zawierucha w roli prowadzącego wiadomości w kampanii Stopklatki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]