4 dni temu
The WARC Effective 100: Najczęściej nagradzane za skuteczność kampanie i firmy na świecie
4 dni temu
The WARC Effective 100: Najczęściej nagradzane za skuteczność kampanie i firmy na świecie
12.03.2024
The WARC Creative 100: Najczęściej nagradzane kampanie, agencje i marki na świecie [RANKING]
31.01.2024
Raport WARC’s Health of Creativity: Jak kreatywność wpływa na efektywność
15.01.2024
Dragon Rouge uruchamia dział zarządzania marką w e-commerce
20.12.2023
Anna Dzierzędzka (Prezes Polskiej Organizacji Reklamodawców): Chcemy wnieść realną wartość
14.12.2023
Transgourmet Polska powierza komunikację marki Selgros w Polsce agencji Brand New Galaxy
08.12.2023
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowego członka – Agencję Social Media i Influencer Marketingu Tears of Joy
06.12.2023
Znamy zwycięzców IAB MIXX Awards 2023!
04.12.2023
Duże zmiany w zarządzie Shootme: Marysia Surzycka prezeską spółki
28.11.2023
SEM House – agencja oparta na synergii technologii firm z Grupy RTB House debiutuje na rynku digital marketingu
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean