03.10.2023
Kodeks Odpowiedzialnej Reklamy WP
03.10.2023
Kodeks Odpowiedzialnej Reklamy WP
25.09.2023
Polskie media jednoczą siły. Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych rozpoczyna działalność
25.09.2023
Bo do tanga trzeba trojga… Jak sieci afiliacyjne wspierają wydawców i reklamodawców w procesie reklamowym?
16.02.2023
Interia jako pierwsza w Polsce wykorzysta AI do wydania strony głównej
29.07.2021
Burda Media Polska zostaje właścicielem marki „Focus” w Polsce i rezygnuje z licencji G+J na „Galę”
04.03.2021
Digital Now! Holding zainwestował w Blue Whale Press – nowego gracza na rynku medialnym
02.02.2021
Rząd wprowadzi podatek od reklamy?
08.12.2020
Przyjazny format reklamowy In-image Ads od VOX jako klucz do zwiększenia przychodów reklamowych wydawców – sprawdzamy
08.12.2020
PKN Orlen przejmuje Grupę Polska Press
25.08.2020
Fantasyexpo wydało „pierwszy” numer CD-Action
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia