02.08.2022
„Kochaj, nie rżnij” i „Chcemy mieć mokro”. Z tymi hasłami Koalicja Wrocławska Ochrona Klimatu staje w obronie przyrody Dolnego Śląska
02.08.2022
„Kochaj, nie rżnij” i „Chcemy mieć mokro”. Z tymi hasłami Koalicja Wrocławska Ochrona Klimatu staje w obronie przyrody Dolnego Śląska
16.12.2021
Jan Śpiewak: System kapitalistyczny rozwija się dzięki krytyce, która jest zasysana i zamieniana w towar
13.09.2021
Dominika Lenkowska-Piechocka: Marki działające w opozycji do zrównoważonego rozwoju mogą mieć utrudniony dostęp do finansowania
10.08.2021
Greta Thunberg pojawiła się na okładce pierwszego numeru „Vogue Scandinavia”
08.09.2020
Wavemaker: aktywizm marek budzi emocje, konsumenci podzieleni ws. tęczowych logotypów [raport]
02.09.2020
Aktywistka Bianka Nwolisa na okładce wrześniowego wydania Vogue Polska
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean